Spletnik že uporabljam pri pouku in sodelovanju s starši. Na razredni blog dodajamo zanimive in zbavne vsebine, kot so uganke, različne povezave, fotografije ...
Kot smo že vmes nekateri komentirali, se lahko blog uporablja ne samo pri delu z učenci, pač pa je to tudi lahko oblika komuniciranja s starši. Zelo pa mi je všeč majina ideja, ki jo že uporablja, das ima blog za oglasno desko knjižnice.
Zelo uporaben se mi zdi npr. za pouk Etike in državljanske vzgoje, kjer lahko učitelj izpostavi neko temo, učenci pa v komentarjih izražajo svoje mnenje. Uporaben se mi zdi tudi za likovno vzojo oz. umetnostno vzgojo v SŠ, učitelj/profesor lahko objavi sliko in postavi vprašanje v povezavi z njo, npr. v katero obdobje sodi, kateri so značilni elementi za stil, ...
Eh, no, prepovršno sem prebrala nalogo :( Torej pri mojem krožku vidim uporabno vrednost v tem, da lahko učenci tudi doma fotografirajo, objavijo fotografije, potem pa lahko postavimo izziv, kakšna zvrst fotografije je to, lahko komentiramo kompozicijo, perspektivo, osvetlitev ... Objavljamo lahko tudi fotografije, ki jih pošiljamo na natečaje, potem pa nagrajenim "pripnemo" priznanje ...
Blog bi lahko uporabila tudi za npr. ekskurzije- za fotografije in komentarje dijakov. Lahko bi ga uporabila za komentarje dijakov po izvedbi neke dotične ure ( kaj jim je bilo pri uri všeč, kaj bi spremenili...)
Pri pouku bi lahko spletnik uporabila za utrjevanje znanja, ponavljanje, osvajanje novih znanj, domače naloge, del bi namenila, tako kot sem že sedaj za učence in bi sami dodajali svoje stvari npr. najljubša glasba, film, knjiga.
Uporaba bloga je zanimiva in uporabna. Vendar pa pri svojih učencih (1. razred)to v pravem pomenu besede ne morem upotrabiti, saj od njih ne morem dobiti komentarjev in povratne informacije. je pa joristen za starše, da na enem mestu dobijo koristne povezave in zanimivosti.
Kot knjižničarka bom svoj spletnik uporabila pri pouku (redne ure in nadomeščanje). Spletnik je trenutno narejen kot oglasna deska knjižnice, ponuja dostop do spletnih virov, različnih informacij. Lahko bi izdelala še spletnik za medpredmetno povezavo -knjižnično informacijsko znanje (KIZ), kar sem nameravala pred seminarjem. Na spletnik KIZ bi zastavila vprašanja in spletnik bi imel več komentarjev.
Učencem bi tako popestrila ure, jih seznanila s spletnikom, jih spodbudila k sodelovanju, saj imajo delo za računalnikom radi (ko odgovarjajo ustno se pri mojih urah odgovori ponavljajo ali se jim ne da razmišljati):-)
Blog lahko upoprabim praktično pri vseh predmetih, ki jih učim. Se pa strinjam s Katarino, da mlajši otroci težko komentirajo stvari preko računalnika. Blog sem predstavila učencem, bili so navdušeni, saj je bilo nekaj novega.
Tudi sam se strinajm s kolegicami, da se spletnik lahko uporablja tako za učence pri pouku kot tudi za komunikacijo s starši. Ena od možnosti pa je lahko tudi za izmenjavo mnenj in izkušenj s sodelavci.
Pri pouku bi lahko spletnik uporabila za utrjevanje znanja, ponavljanje, osvajanje novih znanj, domače naloge, del bi namenila, tako kot sem že sedaj za učence in bi sami dodajali svoje stvari npr. najljubša glasba, film, knjiga.
Tako kot sem ga že uporabila, bi ga uporabila še večkrat...torej za domače branje, potem tudi za kakšno oglasno desko za starše, lahko pa tudi za otroke...čeprav bi jih bilo potrebno še sproti opominjati, da naj kaj pogledajo na blog
Delo z učenci je bilo zanimivo njim kot meni. Blog se lahko uporablja za delo z otroki in starši. Biloe je zanimivo in poučno, otroci imajo radi take ure.
Delom z blogom mi je bilo všeč in tudi otrokom. Verjetno ga bom še malo nadgradila. Super je, ker imaš lahko več stvari kar na enem mestu in jih ni potrebno iskat po različnih naslovih. Zlasti mi je všeč program smilebox.
Spletnik že uporabljam pri pouku in sodelovanju s starši. Na razredni blog dodajamo zanimive in zbavne vsebine, kot so uganke, različne povezave, fotografije ...
OdgovoriIzbrišiKot smo že vmes nekateri komentirali, se lahko blog uporablja ne samo pri delu z učenci, pač pa je to tudi lahko oblika komuniciranja s starši. Zelo pa mi je všeč majina ideja, ki jo že uporablja, das ima blog za oglasno desko knjižnice.
OdgovoriIzbrišiZelo uporaben se mi zdi npr. za pouk Etike in državljanske vzgoje, kjer lahko učitelj izpostavi neko temo, učenci pa v komentarjih izražajo svoje mnenje.
OdgovoriIzbrišiUporaben se mi zdi tudi za likovno vzojo oz. umetnostno vzgojo v SŠ, učitelj/profesor lahko objavi sliko in postavi vprašanje v povezavi z njo, npr. v katero obdobje sodi, kateri so značilni elementi za stil, ...
Eh, no, prepovršno sem prebrala nalogo :(
IzbrišiTorej pri mojem krožku vidim uporabno vrednost v tem, da lahko učenci tudi doma fotografirajo, objavijo fotografije, potem pa lahko postavimo izziv, kakšna zvrst fotografije je to, lahko komentiramo kompozicijo, perspektivo, osvetlitev ...
Objavljamo lahko tudi fotografije, ki jih pošiljamo na natečaje, potem pa nagrajenim "pripnemo" priznanje ...
Blog bi lahko uporabila tudi za npr. ekskurzije- za fotografije in komentarje dijakov.
OdgovoriIzbrišiLahko bi ga uporabila za komentarje dijakov po izvedbi neke dotične ure ( kaj jim je bilo pri uri všeč, kaj bi spremenili...)
Violeta
Pri pouku bi lahko spletnik uporabila za utrjevanje znanja, ponavljanje, osvajanje novih znanj, domače naloge, del bi namenila, tako kot sem že sedaj za učence in bi sami dodajali svoje stvari npr. najljubša glasba, film, knjiga.
OdgovoriIzbrišiUporaba bloga je zanimiva in uporabna. Vendar pa pri svojih učencih (1. razred)to v pravem pomenu besede ne morem upotrabiti, saj od njih ne morem dobiti komentarjev in povratne informacije. je pa joristen za starše, da na enem mestu dobijo koristne povezave in zanimivosti.
OdgovoriIzbrišiKot knjižničarka bom svoj spletnik uporabila pri pouku (redne ure in nadomeščanje). Spletnik je trenutno narejen kot oglasna deska knjižnice, ponuja dostop do spletnih virov, različnih informacij. Lahko bi izdelala še spletnik za medpredmetno povezavo -knjižnično informacijsko znanje (KIZ), kar sem nameravala pred seminarjem. Na spletnik KIZ bi zastavila vprašanja in spletnik bi imel več komentarjev.
OdgovoriIzbrišiUčencem bi tako popestrila ure, jih seznanila s spletnikom, jih spodbudila k sodelovanju, saj imajo delo za računalnikom radi (ko odgovarjajo ustno se pri mojih urah odgovori ponavljajo ali se jim ne da razmišljati):-)
IzbrišiBlog uporabljam pri pouku tehnike. Učenci sledijo navodilom in aplikacijam. Ni več iskanja spletnih naslovov.
OdgovoriIzbrišiBlog lahko upoprabim praktično pri vseh predmetih, ki jih učim. Se pa strinjam s Katarino, da mlajši otroci težko komentirajo stvari preko računalnika. Blog sem predstavila učencem, bili so navdušeni, saj je bilo nekaj novega.
OdgovoriIzbrišiTudi sam se strinajm s kolegicami, da se spletnik lahko uporablja tako za učence pri pouku kot tudi za komunikacijo s starši. Ena od možnosti pa je lahko tudi za izmenjavo mnenj in izkušenj s sodelavci.
OdgovoriIzbrišiPri pouku bi lahko spletnik uporabila za utrjevanje znanja, ponavljanje, osvajanje novih znanj, domače naloge, del bi namenila, tako kot sem že sedaj za učence in bi sami dodajali svoje stvari npr. najljubša glasba, film, knjiga.
OdgovoriIzbrišiUporabila bi ga pri delu s starši, kot oglasno desko za sporočila in dodajanje raznih slik -fotozgodb utrinkov iz razreda.
OdgovoriIzbrišiTako kot sem ga že uporabila, bi ga uporabila še večkrat...torej za domače branje, potem tudi za kakšno oglasno desko za starše, lahko pa tudi za otroke...čeprav bi jih bilo potrebno še sproti opominjati, da naj kaj pogledajo na blog
OdgovoriIzbrišiDelo z učenci je bilo zanimivo njim kot meni. Blog se lahko uporablja za delo z otroki in starši. Biloe je zanimivo in poučno, otroci imajo radi take ure.
OdgovoriIzbrišiDelom z blogom mi je bilo všeč in tudi otrokom. Verjetno ga bom še malo nadgradila. Super je, ker imaš lahko več stvari kar na enem mestu in jih ni potrebno iskat po različnih naslovih. Zlasti mi je všeč program smilebox.
OdgovoriIzbrišiPri kreiranju prvega bloga sem dobila toliko znanja, da ga bom po vsej verjetnosti dodala na svojo spletno stran in ga nadgrajevala.
OdgovoriIzbriši