Povezave

Tu so zbrane povezave do vaših spletnikov:

Marija Atanasov
1_razred_Štejemo do 10

Violeta Gerden
2_r_srednja šola: Geografska odkritja

Katarina Plut
1_razred_Zlogovanje

Lea Arnejšek
1_razred_Živo - neživo

Petra Klander
x_razred_Peter Nos

Andreja Lončarič
2_razred_Branje z razumevanjem

Tjaša Šoster
1_razred_Kaj zmorem narediti - odpadki

Mateja Trampuš
3_razred_Snov se spreminja

Silva Tavčar
4_razred_Pisno seštevanje in odštevanje do 10000

Robert Povirk
2_razred Ločujemo odpadke

Miha Bašelj
Logika_izbirni predmet

Maja Jeras
 http://knjiznicazadobrova.blogspot.com/

Lucjana Šoba
7_razred_Pavček_Majnice

Anuša Vidmar Brezec
krožek_digifoto

Marko Ovnič
7_razred Ulomki

Tina Pogačar
tehnika in tehnologija



22 komentarjev:

  1. Blogi so super. Vidi se, kako iz dneva v dan rastemo. Upam, da nam bo to uspelo ohraniti v vsakodnevnem hitenju in vseh obveznostih, ki jih imamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede na to, da so vsi blogi izdelani za potrebe našega dela, verjamem, da bodo živeli še naprej.
      Jaz sem svoje krožkarje ravno prav ogrela, le malo omejitev imamo, ker ne morejo sami objavljati fotografij.
      Bodo pa vseeno lahko doma pokazali, kaj počnemo pri krožku, kar je pa tudi nekaj vredno.
      Že danes sem videla, da je veliko ogledov, kar je razveseljivo.

      Izbriši
  2. Oblikovanje bloga je bila zanimiva izkušnja, uživala sem v oblikovanju in izbiranju raznih pripomočkov, a ker učim v prvem razredu prave vloge bloga pri pouku z učenci ne vidim, saj lahko tako pripravljeno učno uro lahko izvedemo tudi brez bloga.Je pa otrokom všeč in tudi bolj privlačna vizuelna podoba, ki jo učencem predstavimo in dosežemo prav v blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morda pri samem pouku v 1. razredu blog res ne prinese veliko dodane vrednosti, lahko pa imate razredni blog namesto oglasne deske, preko katerega opravite del komunikacije s starši.
      Na naši šoli so to kolegice že uspešno počele in starši so bili bolj na tekočem z delom v razredu, učiteljicam pa je pogosto vzelo manj časa kot obveščanje preko pisnih obvestil (tudi ustno je lahko bolj naporno). V nastavitvah so nastavile, kdo so bralci (zaprti tip bloga) in starši so bili s tako obliko komunikacije zadovoljni.

      Izbriši
    2. Imate prav, je to ena možna oblika komuniciranja s starši, predvsem se strinjam z zaprtim tipom bloga. A na naši šoli imajo že razredi svoje spletne strani, preko katerih učiteljice obveščamo starše, kar je res lažje in hitrejše v primerjavi s pisnimi obvestili. Na spletnih straneh se objavljajo tudi razne povezave in fotografije. Blog bi morda vizuelno popestril zadevo,zanimivo bi bilo tudi spremljati odzive staršev, a se mi hkrati pojavlja tudi vprašanje, če si zelimo dobivati odzive staršev na ta način, saj veste, dokler smo za svoje delo pohvaljeni, je to lepo vedeti, so pa tudi starši, ki želijo izstopati z negativnimi kritikami.....Se pa popolnoma strinjam in navdušujem nad tem, da z blogom dobivamo odzive učencev, njihova mnenja ter sploh to vašo obliko bloga, ki jo imajo možnost tudi učenci sami oblikovati.

      Izbriši
    3. Razredni blog je dobra ideja, vendar kot je že omenila Marija imamo na šoli oddelki svoje razredne strani, ker o vseh akutualnih dogodkih obveščamo starše in se mi zdi, da to zadostuje.

      Izbriši
  3. Tudi zame je bila poučna izkušnja. Ko sem učencem pokazala svoj blog, jim je bil všeč, predvsem, ker se jim je zdel zelo "lep", vendar pa pravega cilja dela z blogom nisem dosegla, saj učim v 1. razredu in učenci ne morejo sami komenirati bloga oz. ga samostojno sodelovati v njem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Blogi mi že doslej niso bili povsem tuji, mi je bil pa izziv blog za fotokrožek. Z učenci smo se že v preteklem letu pogovarjali, da bi na ta način "razstavljali" fotografije.
    Seminar je tudi neke vrste prisila, da narediš tisto, za kar si dolgo iskal izgovore. Tako sem svoj zastavljeni cilj zagotovo dosegla. Užitek mi je bilo predvsem izdelovati predlogo - črno ozadje je z namenom, da fotografije izstopajo iz ozadja. Moram pa še raziskati, kako avtorjem dodeliti več pravic na straneh za urejanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možnost obstaja, da jih popolnoma izenačite s seboj, jih torej povišate v skrbnike, a potem bodo lahko spremenili tudi vaše objave. Torej, če jim res zaupate, ne bi smelo biti težav.

      Izbriši
    2. Razstavljanje fotografij na blogu se mi zdi zanimiva ideja, ki jo bo vredno v bodoče uporabiti. Bo svojevrstna popestritev poleg ostalih obstoječih možnosti, ki jih že sedaj uporabljamo.

      Izbriši
  5. Sem knjižničarka. Za seminar sem si izbrala kar blog za knjižnično informacijsko znanje. Blog sem predstavila učencem pri uri nadomeščanja in učenkam, ki obiskujejo knjižničarski krožek. Sem na tesnem s časom, tako da nameravam svoj blog posodobiti do 12. decembra. Tudi zame je bila izdelava bloga zanimiva, poučna izkušnja in nov izziv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Delo z blogom je bila zame in za učence zelo zanimiva izkušnja. Škoda le, da so premajhni(6 letnik) za komentiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam s tabo Tjaša. Sam imam 2.razred in podobno ugotavljam kot ti. Zato sem temu primerno tudi priredil svojo fotozgodbo, ker so učenci premajhni za komentiranje na blogu. Delo z blogom pa ponuja veliko možnosti, ki jih bom v bodoče lahko uporabil.

      Izbriši
  7. V mojem 3. razredu sta dve deklici, ki sta imeli g mail in sta delo komentirali v šoli, ko smo aktivnosti na blogu izvajali, kot domače delo, pa komentarjev nisem dobila. Sama imam spletno stran oddelka in e učilnico, kjer so naloge za preverjanje in ponavljanje, utrjevanje.Blog vidim, kot dopolnitev tega, na njem lahko objavimo vsakodenvne zanimive dogodke v obliki fotozgodb, filmov, ki so nekako vizuelno bolj privlačne kot le galerija slik, lahko na blog damo tudi pesmi, plese, oz. vse kar je v zvezi s poukom, ali pa najljubšo glasbo učencev, kot sem storila sama, ker sem želela, da je na njem tudi nekaj njihovega. Seveda pa je potrebno pri vsem tem najti tudi pravo mero.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateja, glede prave mere se strinjam z vami. Premisliti moramo, kdaj in kako, da ne pretiravamo.
      Še glede komentarjev - saj lahko komentirajo tudi tisti, ki nimajo googlovega računa, le svoje ime morajo dopisati, da vi veste, kdo je komentiral. Tako sem se jaz dogovorila s tistimi učenci, ki še nimajo googlovega računa. Le v nastavitvah morate nastaviti, da lahko komentira kdorkoli (kar pa je lahko tudi nevarno).

      Izbriši
  8. Delo z blogom mi je bilo všeč, so koristni. Treba pa je vedeti, kdaj uporabiti ta način dela in kako.
    Ostali blogi so zelo zanimivi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prosim, da se dioda razkrije.
      Hvala.

      Izbriši
  9. Obvestila bi vas rada, da sem si spremenila naslov spletnika, ki je sedaj: http://knjiznicazadobrova.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prosim popravite v seznamu.

      Izbriši
    2. Urejeno.
      Vaš spletnik pa je res že zelo bogat. Me veseli, da boste pridobljeno znanje tudi uporabljali.

      Izbriši
    3. Moj spletnik je trenutno namenjen (spletni) oglasni deski knjižnice. Izdelala sem še film z Windows Movie Maker in ga objavila na You Tube: http://youtu.be/unwunlDp2Fs.

      Izbriši
  10. Maja tvoj blog je res bogt, super si ga uredila. Tudi ostali blogi so zelo zanimivi.

    OdgovoriIzbriši